Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Kristen Stewart: Θέλω να ξυρίσω το κεφάλι μου

 

 Η Kristen Stewart δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι η εμφάνισή της θα ήταν πιο... ακραία αν δεν ήταν ηθοποιός!
Mιλώντας στο περιοδικό The Glow, παραδέχεται ότι θέλει να δοκιμάσει πολλά πράγματα στα μαλλιά της... όπως το να τα ξυρίσει! «Θα τα έκοβα και θα τα έβαφα περισσότερο τα μαλλιά μου, αν δεν ήμουν ηθοποιός. Θα ήθελα να κάνω ένα τελείως αντρικό κούρεμα, ας πούμε, όχι ένα girly αγορίστικο κοντό», δηλώνει. Ενώ θα προσθέσει: «Και σίγουρα θα ξυρίσω το κεφάλι μου μια φορά πριν πεθάνω. Και θα κάνω και τατουάζ σ' αυτό πριν προλάβουν και μακρύνουν τα μαλλιά μου. Απλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα το σχέδιο».

Η Stewart αποκάλυψε, επίσης, ότι δεν γνωρίζει πώς να μακιγιάρεται και ότι κάνει το ίδιο πράγμα κάθε μέρα: βάζει μάσκαρα και eyeliner! Thestival.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου